Hvem er inne på laget som ikke får spille?
Ballspark27 Huhti 2020

Hvem er inne på laget som ikke får spille?

Mads Bøyum og Anders Pamer er i studio, Erik Huseklepp og Eduardo "Doddo" Andersen er med på telefon. Ballspark-podkasten snakker om hvordan Brann vil være rustet for en kort sesong, hvilke spillere som per i dag hadde vært naturlige å ha i en førsteellever og en rekke andre ting. Doddo er for eksempel ikke så glad i tanken på at Brann kan vinne serien uten at noen ser på fra tribuneplass.I studio: Mads Bøyum og Anders Pamer.På linje: Erik Huseklepp, Eduardo Andersen.Intro: Remi Taule.Musikk: Hjerteslag - «Kong Oscars Gate». (Eget selskap).Produsent: Mads Bøyum og Henrik Svanevik.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(853)

Suosittua kategoriassa Urheilu

urheilun-varjoissa
kimanttia
hockey-night-podcast
kaiken-takana
rss-piippuhylly
junnut-pelissa
rss-seikkailun-jokamiesluokka
rss-kalju-corner
juoksumania
rss-ylilyonti
rss-kuninkuusluokka-f1-podcast
eturivi
rss-latkapodi
suomen-f1-podcast
runners-high-podcast
rss-gillacast
rss-nba-tuokio
rss-235-podcast
rss-kaukosenlaidalla
rss-polkuporinat