2. Isa eli @isankadesta

2. Isa eli @isankadesta

Keskustelin ystäväni Isan kanssa siitä, miltä koronteenielämä tuntuu, mitkä sarjat ovat hyviä ja mitä rakkaus on.

Tässä jaksossa on aika paljon kaikenlaista sopimatonta huumoria, joten jos on sellaiselle herkkä, niin en voi suositella. Lisäksi joimme pullon viiniä. Tässä jaksossa puhutaan välillä paskaa ja välillä ihan täyttä paskaa, joten ei kannata luulla, että esimerkiksi oikeasti arvelisin, että Pekka Sauri vihaa minua, vaikka niin ehkä jaksossa sanonkin.

Jaksossa suositellut sarjat:
Parks and Recreation
Community
The Office (US)
Rick and Morty
Glow
State of the Union
(Mad men)

Isan Twitter-tili: https://twitter.com/isankadesta
Tykkää meistä Facebookissa! http://fb.me/maailmanlopunravintola

Seuraava vieras on Brigita Krasniqi. Meille voi lähettää ääniviestejä osoitteessa https://anchor.fm/maailmanloppu. Parhaat ääniviestit pääsevät mukaan podcastiin. Palautetta, kommentteja ja kysymyksiä voi lähettää myös Apple Podcastsissa, sekä Twitterissä ja Instagramissa @Tero_Hoo ja vielä sähköpostillakin osoitteeseen maailmanlopunravintolapodcast@gmail.com.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(4)

Suosittua kategoriassa Yhteiskunta

olipa-kerran-otsikko
seitseman
siita-on-vaikea-puhua
hupiklubi
i-dont-like-mondays
uutiscast
ihme-ja-kumma
sita
antin-palautepalvelu
poks
kaksi-aitia
mamma-mia
yopuolen-tarinoita-2
gogin-ja-janin-maailmanhistoria
kolme-kaannekohtaa
rss-palmujen-varjoissa
kummitusjuttuja
rss-haudattu
aikalisa
mystista