#53 - 2018 var inte så bra...
Inga Bekymmer31 Tammi 2019

#53 - 2018 var inte så bra...

JA NI HÖRDE RÄTT - VI FINNS NU PÅ SPOTIFY! Kom ihåg att gå in och prenumerera på podden där! I det första avsnittet för i år pratar vi öppet och ärligt om känslorna kring förgående år - vad som händer när man tappar all motivation och vad som händer när man har svårt att uppskatta framgångar. Vi samtalar även om våra mål och visioner för det nya året - Louise delar med sig av några punker ur sin Bucketlist 2019 och jag Chamy ser till att berätta om "konsten att våga leva ut sin dröm". Email: lc.fredagsmys@gmail.com - mejla in frågor, tankar eller avsnittförslag! Instagram: @ChamyLemba @LouiseLangerfors ´

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(3)

Suosittua kategoriassa Yhteiskunta

olipa-kerran-otsikko
seitseman
siita-on-vaikea-puhua
hupiklubi
i-dont-like-mondays
uutiscast
ihme-ja-kumma
sita
antin-palautepalvelu
poks
kaksi-aitia
mamma-mia
yopuolen-tarinoita-2
gogin-ja-janin-maailmanhistoria
kolme-kaannekohtaa
rss-palmujen-varjoissa
kummitusjuttuja
rss-haudattu
aikalisa
mystista