Refleksjoner etter First Lego League
Læringsløp Drammen14 Marras 2016

Refleksjoner etter First Lego League

Elevene Benjamin og Lilly, lærerne deres Christine og Helga og utviklingsrådgiver Joakim snakker om arbeidet med årets First Lego League og finalen 12. november i Drammen.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(4)

Suosittua kategoriassa Koulutus

rss-murhan-anatomia
psykopodiaa-podcast
voi-hyvin-meditaatiot-2
rss-narsisti
rss-valo-minussa-2
rss-hereilla
rss-niinku-asia-on
adhd-podi
kesken
salainen-paivakirja
psykologia
rahapuhetta
rss-rahamania
rss-liian-kuuma-peruna
rss-vapaudu-voimaasi
rss-turun-amk
rss-duodecim-lehti
rss-xamk-podcast
rss-positiivisesti-vittumainen
rss-rouva-keto