2. RE-ACTION

2. RE-ACTION

Vi tar det som sies og gjøres personlig, men hva er utløseren? Og hvordan fungerer utløsermekanismen? Hva er det første som skjer med oss når vi tar det personlig?

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(7)

Suosittua kategoriassa Koulutus

rss-murhan-anatomia
psykopodiaa-podcast
rss-narsisti
voi-hyvin-meditaatiot-2
rss-valo-minussa-2
rss-hereilla
dear-ladies
rahapuhetta
adhd-podi
psykologia
rss-liian-kuuma-peruna
kesken
salainen-paivakirja
rss-vapaudu-voimaasi
ilona-rauhala
rss-niinku-asia-on
rss-duodecim-lehti
rss-arkea-ja-aurinkoa-podcast-espanjasta
rss-suomen-aa-podcast
rss-rahamania