Epäinhimillistä menoa – miksei työelämä voisi olla hyväksi ihmiselle? - vieraana Anu Kuhmonen

Epäinhimillistä menoa – miksei työelämä voisi olla hyväksi ihmiselle? - vieraana Anu Kuhmonen

🎙️ Kahvihuoneen kuninkaalliset – Jakso 2
👑 "Epäinhimillistä menoa – miksei työelämä voisi olla hyväksi ihmiselle?" – Kahvihuoneen kuninkaalliset ravistelevat kahvikuppeja ja herättelevät ajatuksia

Miksi työpäivät tuntuvat joskus siltä kuin olisit unohtanut sielusi narikkaan? Tässä jaksossa Anu Kuhmonen istahtaa kahvihuoneeseen pohtimaan, miksi työelämän pitäisi olla muutakin kuin selviytymistä – ja miten siitä voisi tehdä jotain, joka oikeasti tekee meille hyvää.

  • Miten ihmeessä työelämä meni niin vinoon, että sille piti kirjoittaa kokonainen inhimillisyyden manifesti?
  • Mitä "inhimillinen työelämä" oikeasti tarkoittaa – ja miksi se ei rajoitu hedelmäkoreihin, joogatuokioihin tai PowerPoint-presentaatioihin "hyvinvoinnista"?
  • Onko maailman muutos myrkkyä vai lääke paremmalle työelämälle?

Lisäksi kaivetaan esiin konkreettisia ratkaisuja: mitä pitäisi tehdä, jotta työpäivän jälkeen ei tarvitsisi tuntea oloaan puristimeen jääneeksi mandariiniksi?

☕️ Nappaa kuppi kuumaa, suorista ryhti ja tule mukaan kysymään:
Miksei työ voisi olla hyväksi meille – eikä vain työlle itselleen?

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(4)

Suosittua kategoriassa Koulutus

rss-murhan-anatomia
psykopodiaa-podcast
rss-narsisti
adhd-podi
dear-ladies
rss-valo-minussa-2
rahapuhetta
voi-hyvin-meditaatiot-2
rss-hereilla
psykologia
rss-liian-kuuma-peruna
kesken
rss-duodecim-lehti
ilona-rauhala
rss-niinku-asia-on
salainen-paivakirja
rss-monarch-talk-with-alexandra-alexis
rss-vapaudu-voimaasi
rss-arkea-ja-aurinkoa-podcast-espanjasta
rss-suomen-aa-podcast