Det går bra - foreninger

Det går bra - foreninger

Å bli kjent med nye mennesker, finne sin forening og brennende konkurranseinstinkt for Tetris – det går bra!

Programleder Mats tar en prat med studentene Ingvild fra OsloMet Lacrosse og Julian fra OsloMet Gaming. Hva gjør man egentlig i en forening? Koster det noe å være med? Panelet tar også turen innom spørsmålsbollen for å svare på anonyme spørsmål fra studenter på campus.

Mer info om foreningene finner du her:

Har du spørsmål du vil stille til neste bolletid? Send oss dine forslag nedenfor!

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(7)

Suosittua kategoriassa Koulutus

rss-murhan-anatomia
psykopodiaa-podcast
voi-hyvin-meditaatiot-2
rss-narsisti
rss-valo-minussa-2
rss-hereilla
rss-niinku-asia-on
adhd-podi
kesken
salainen-paivakirja
psykologia
rahapuhetta
rss-rahamania
rss-liian-kuuma-peruna
rss-vapaudu-voimaasi
rss-turun-amk
rss-duodecim-lehti
rss-xamk-podcast
rss-positiivisesti-vittumainen
rss-rouva-keto