Radio Gråzon #6 - Silltårta! Eller påskmat, Finspång och "Patrik"
Gråzon Podcast10 Huhti 2015

Radio Gråzon #6 - Silltårta! Eller påskmat, Finspång och "Patrik"

Hej! Jag sitter hemma och gör denna beskrivning istället för min vanliga plats på Cnema. Skumt. Anyways - Patrik kunde inte vara med oss detta avsnitt. Eller kunde han....? Vem vet? Inte jag iallafall. Vi pratade om silltårtor. Isak fick inte medhåll om att sill är fantastiskt, men vi alla vet att han har rätt. Vi pratade också om vad man gör i Finspång, men vi kom inte på något, trots att Claes Martin smsade in tips på smultronställen. Fortfarande ingen som kommenterat om varför vi censurerade Emil. Kom igen nu folket! Är ni inte nyfikna? Jag vet inte vad jag mer kan skriva i denna beskrivning, så jag slutar här! Pew.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(3)

Suosittua kategoriassa Komedia

nikotellen
tuplakaak
anni-jaajo
olipa-kerran-otsikko
antin-matka
hupiklubi
ihan-oikeesti
trippileiri
rss-saarinen-shoy
antin-palautepalvelu
antin-elokuvakerho
puurojengi
everypodi
ela-viitti
rss-joko-saa-luovuttaa
rss-kaheli
mysteeripodcast
rss-kuukka-vehvilainen-hartlin
rss-ruokacast
rss-sami-jorma