+Kote Debatt | Arkitektur- og arealpolitikk
Magasinet +KOTE1 Sep 2017

+Kote Debatt | Arkitektur- og arealpolitikk

30. august 2017 inviterte +KOTE, i samarbeid med DogA og Radio Nova, til politisk debatt om våre fysiske omgivelser. Det var ikke en ren Oslo-debatt, selv om politikerene i panelet alle er representanter fra den nevnte gryta. Debatten er delt i tre temaer: DEL 1: Sentralisering DEL 2: Miljø i planlegging DEL 3: Boligpolitikk og arkitektur Debattleder: Signy Grape. Medvirkende i debatten: – Rødt: Elin Volder Rutle | Medlem i Rødts miljø- og næringspolitiske utvalg. Som rådgiver arbeider hun primært med byutviklingsspørsmål i Oslo. – SV: Tore Syvert Haga | Medlem av Alna Bydelsutval, gruppeleder for partiet. – MDG: Rasmus Reinvang | Medlem i Byrådsavdeling for byutvikling i Oslo kommune. – Ap: Victoria Marie Evensen | Leder av Byutviklingskomiteen. – Sp: Anne Beathe Kristiansen Tvinnereim | Nestleder i partiet. – Høyre: Pia Farstad von Hall | Fraksjonsleder i Byutviklingskomiteen i bystyret i 2015 – 2019. – Venstre: Espen Ophaug. | Representant i byutviklingskomiteen i Oslo bystyre, og leder i Oslo Venstre.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(3)

Populært innen Samfunn

rss-spartsklubben
giver-og-gjengen-vg
aftenpodden
aftenpodden-usa
rss-nesten-hele-uka-med-lepperod
konspirasjonspodden
popradet
alt-fortalt
lydartikler-fra-aftenposten
rss-espen-lee-usensurert
rss-henlagt-andy-larsgaard
sophie-leser
grenselos
wolfgang-wee-uncut
synnve-og-vanessa
fladseth
frokostshowet-pa-p5
opptur-med-annette-og-ingeborg
198-land-med-einar-trnquist
rss-lilli-isabelle