2. Isa eli @isankadesta

2. Isa eli @isankadesta

Keskustelin ystäväni Isan kanssa siitä, miltä koronteenielämä tuntuu, mitkä sarjat ovat hyviä ja mitä rakkaus on.

Tässä jaksossa on aika paljon kaikenlaista sopimatonta huumoria, joten jos on sellaiselle herkkä, niin en voi suositella. Lisäksi joimme pullon viiniä. Tässä jaksossa puhutaan välillä paskaa ja välillä ihan täyttä paskaa, joten ei kannata luulla, että esimerkiksi oikeasti arvelisin, että Pekka Sauri vihaa minua, vaikka niin ehkä jaksossa sanonkin.

Jaksossa suositellut sarjat:
Parks and Recreation
Community
The Office (US)
Rick and Morty
Glow
State of the Union
(Mad men)

Isan Twitter-tili: https://twitter.com/isankadesta
Tykkää meistä Facebookissa! http://fb.me/maailmanlopunravintola

Seuraava vieras on Brigita Krasniqi. Meille voi lähettää ääniviestejä osoitteessa https://anchor.fm/maailmanloppu. Parhaat ääniviestit pääsevät mukaan podcastiin. Palautetta, kommentteja ja kysymyksiä voi lähettää myös Apple Podcastsissa, sekä Twitterissä ja Instagramissa @Tero_Hoo ja vielä sähköpostillakin osoitteeseen maailmanlopunravintolapodcast@gmail.com.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(4)

Populært innen Samfunn

rss-spartsklubben
giver-og-gjengen-vg
aftenpodden
aftenpodden-usa
rss-nesten-hele-uka-med-lepperod
konspirasjonspodden
popradet
rss-henlagt-andy-larsgaard
alt-fortalt
bokmerket-2
lydartikler-fra-aftenposten
rss-espen-lee-usensurert
wolfgang-wee-uncut
grenselos
sophie-leser
fladseth
frokostshowet-pa-p5
rss-dette-ma-aldri-skje-igjen
synnve-og-vanessa
rss-siktet