Derfor skal du ansette folk i 6% stilling

Derfor skal du ansette folk i 6% stilling

Silje Krosby er ansatt hos Noria i en 6% stilling. I denne episoden snakker Hilda med Silje om hvorfor hun har valgt å gjøre dette, hva det betyr å få bruke sin restarbeidsevne, og viktigheten av å føle seg nyttig.

Produsert av APRIIL for Noria

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(6)

Populært innen Business og økonomi

stopp-verden
lydartikler-fra-aftenposten
dine-penger-pengeradet
rss-penger-polser-og-politikk
e24-podden
rss-borsmorgen-okonominyhetene
rss-skravla-gar
rss-pa-konto
pengesnakk
pengepodden-2
livet-pa-veien-med-jan-erik-larssen
utbytte
finansredaksjonen
tid-er-penger-en-podcast-med-peter-warren
lederpodden
stormkast-med-valebrokk-stordalen
morgenkaffen-med-finansavisen
liberal-halvtime
rss-markedspuls-2
okonomiamatorene