Spilte rockemusikk og var udyr
Enkel Servering13 Mai 2022

Spilte rockemusikk og var udyr

Den hvite aspargesen er god om dagen. Ole, Martin og Morten har fylt opp nebbet med hollandaise og er klar for å helles inn i øregangen. Otto har fått barnehageplass, Martin er fin i slipset og Morten gjø´kke lekser! Produsent: Jørgen Vigdal

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(666)

Populært innen Humor

enkel-servering
rss-spartsklubben
papaya
harm-og-hegseth
storefri-med-mikkel-og-herman
topp-3-med-wold-og-fladseth
tusvik-tnne
verdens-verste
rss-nesten-hele-uka-med-lepperod
misjonen-med-antonsen-og-golden
tore-og-haralds-podkast
jan-thomas-og-einar-blir-venner
wolfgang-wee-uncut
rss-det-alle-snakker-om-med-siri-og-kim
radio-morch
hanna-de-heldige
gutta-backer
frokostshowet-pa-p5
ma-pa-behandling-med-morten-ramm
198-land-med-einar-trnquist