Kannattaako tehdä lapsi, vaikka ei ole vakitöissä?

Kannattaako tehdä lapsi, vaikka ei ole vakitöissä?

Jos työsuhde on katkolla vähintään kerran vuodessa ja joka nurkan takana väijyy yt-neuvottelut, on vaikea luottaa siihen että elämä kantaa. Onko lapsen tekemisessä silloin mitään järkeä?

Tässä jaksossa Annia suututtaa se, että on antanut työnantajan henkilöstöpolitiikan vaikuttaa perhesuunnitteluunsa. Hanna taas on kiukkuinen siitä, että nykymaailmassa ajatellaan, että vain yltäkylläinen lapsuus on elämisen arvoinen.

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(5)

Populärt inom Samhälle & Kultur

podme-dokumentar
en-mork-historia
badfluence
p3-dokumentar
svenska-fall
gynning-berg
de-fyras-gang
aftonbladet-krim
creepypodden-med-jack-werner
skaringer-nessvold
tv4-nyheterna-story
rss-expressen-dok
spar
rss-hela-sanningen
killradet
hor-har
mardromsgasten
aftonbladet-daily
flashback-forever
kod-katastrof