2. Isa eli @isankadesta

2. Isa eli @isankadesta

Keskustelin ystäväni Isan kanssa siitä, miltä koronteenielämä tuntuu, mitkä sarjat ovat hyviä ja mitä rakkaus on.

Tässä jaksossa on aika paljon kaikenlaista sopimatonta huumoria, joten jos on sellaiselle herkkä, niin en voi suositella. Lisäksi joimme pullon viiniä. Tässä jaksossa puhutaan välillä paskaa ja välillä ihan täyttä paskaa, joten ei kannata luulla, että esimerkiksi oikeasti arvelisin, että Pekka Sauri vihaa minua, vaikka niin ehkä jaksossa sanonkin.

Jaksossa suositellut sarjat:
Parks and Recreation
Community
The Office (US)
Rick and Morty
Glow
State of the Union
(Mad men)

Isan Twitter-tili: https://twitter.com/isankadesta
Tykkää meistä Facebookissa! http://fb.me/maailmanlopunravintola

Seuraava vieras on Brigita Krasniqi. Meille voi lähettää ääniviestejä osoitteessa https://anchor.fm/maailmanloppu. Parhaat ääniviestit pääsevät mukaan podcastiin. Palautetta, kommentteja ja kysymyksiä voi lähettää myös Apple Podcastsissa, sekä Twitterissä ja Instagramissa @Tero_Hoo ja vielä sähköpostillakin osoitteeseen maailmanlopunravintolapodcast@gmail.com.

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(4)

Populärt inom Samhälle & Kultur

podme-dokumentar
en-mork-historia
badfluence
gynning-berg
p3-dokumentar
svenska-fall
de-fyras-gang
aftonbladet-krim
creepypodden-med-jack-werner
skaringer-nessvold
spar
tv4-nyheterna-story
killradet
rss-expressen-dok
hor-har
flashback-forever
rss-hela-sanningen
kod-katastrof
mardromsgasten
aftonbladet-daily