Derfor skal du ansette folk i 6% stilling

Derfor skal du ansette folk i 6% stilling

Silje Krosby er ansatt hos Noria i en 6% stilling. I denne episoden snakker Hilda med Silje om hvorfor hun har valgt å gjøre dette, hva det betyr å få bruke sin restarbeidsevne, og viktigheten av å føle seg nyttig.

Produsert av APRIIL for Noria

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(6)

Populärt inom Business & ekonomi

badfluence
framgangspodden
varvet
uppgang-och-fall
rss-borsens-finest
svd-tech-brief
avanzapodden
bathina-en-podcast
rss-dagen-med-di
lastbilspodden
rss-inga-dumma-fragor-om-pengar
24fragor
fill-or-kill
rss-svart-marknad
borsmorgon
kapitalet-en-podd-om-ekonomi
rss-den-nya-ekonomin
tabberaset
rikatillsammans-om-privatekonomi-rikedom-i-livet
dynastin