Episode 19: Blir man født handy?

Episode 19: Blir man født handy?

Torgeir å Kjell tar opp igjen gamle prosjekter, og snakker om nye. Dei fundere og om det er slik at man berre er født handy, eller om det er noko ein kan tilegne seg.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(48)

Suosittua kategoriassa Tiede

rss-mita-tulisi-tietaa
hippokrateen-vastaanotolla
tiedekulma-podcast
rss-hereilla
utelias-mieli
rss-duodecim-lehti
rss-jyvaskylan-yliopisto
rss-astetta-parempi-elama-podcast
university-of-eastern-finland
ihanat-ipanat
docemilia
sotataidon-ytimessa
rss-ranskaa-raakana
rss-laakaripodi
rss-lihavuudesta-podcast