Dyreliv i nord
LYTT7 Loka 2020

Dyreliv i nord

REPORTASJE: Polar Park i indre Troms er verdens nordligste dyrepark. De har flere rovdyr, og både bjørnene og ulvene har endret levemåten sin, når de lever i fangenskap. I denne reportasjen presenterer dyrepasser Anita Hansen oss for dyrene langt nord.

Reportasjen er laget av Anna Helene Folkestad.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(47)

Suosittua kategoriassa Koulutus

rss-murhan-anatomia
psykopodiaa-podcast
voi-hyvin-meditaatiot-2
rss-narsisti
rss-valo-minussa-2
rss-hereilla
rss-niinku-asia-on
adhd-podi
kesken
salainen-paivakirja
psykologia
rahapuhetta
rss-rahamania
rss-liian-kuuma-peruna
rss-vapaudu-voimaasi
rss-turun-amk
rss-duodecim-lehti
rss-xamk-podcast
rss-positiivisesti-vittumainen
rss-rouva-keto