Det är Putins fel att du sågar av grenen du sitter på!
Markus och Malcom18 Joulu 2016

Det är Putins fel att du sågar av grenen du sitter på!

Vi talar om det pågående härjandet i USA där liberaler tycks ha påbörjat någon slags ödeläggelse av den liberala demokratins institutioner, bland annat Elector-systemet. Under förevändningen att det var Putins fel att Donald Trump vann rustar man nu för strid för sina kortsiktiga intressen som politiker. Det blir allt tydligare att dessa politikers intressen inte längre är lika förenliga med den liberala demokratins intressen. Dessa goda demokrater sågar av den gren de själva sitter på och sen skyller de på Putin.

Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(204)

Suosittua kategoriassa Politiikka ja uutiset

uutiscast
aikalisa
politiikan-puskaradio
rss-ootsa-kuullut-tasta
rss-podme-livebox
ootsa-kuullut-tasta-2
otetaan-yhdet
rss-vaalirankkurit-podcast
the-ulkopolitist
rss-raha-talous-ja-politiikka
tervo-halme
rikosmyytit
linda-maria
et-sa-noin-voi-sanoo-esittaa
rss-mina-ukkola
rss-polikulaari-pitka-kiekko-ja-muut-ts-podcastit
rss-kaikki-uusiksi
rss-asiastudio
rss-pinnalla