Kuulitsä

Kuulitsä

Uudet ilmiöt ja mitä mieltä niistä pitäisi olla. Vähäjärkistä analyysia esittämässä Lasse Olkinuora ja Tiia Rantanen. Kuulitsä esittelee jokaisessa jaksossa kaksi tuoretta ilmiötä ja ihmettelee, mitä niistä pitäisi ajatella. Uusi jakso joka maanantai ja torstai.

Tämä podcast on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi podcastin jaksot saattavat sisältää mainontaa.

Jaksot(24)

#7: Hyviä uutisia itserakkaille

#7: Hyviä uutisia itserakkaille

Tiia ja Lasse esittelevät tutkimukset, jotka ovat hieman ristiriidassa keskenään. Entä jos me emme voikaan luottaa sokeasti kaikkeen lukemaamme?

28 Syys 20168min

Jätä viesti

Jätä viesti

Osoitteemme on kuulitsa@gmail.com

26 Syys 201627s

#6: Älykkäät ihmiset ovat käyttäneet älyään ja keksineet älykkään jutun

#6: Älykkäät ihmiset ovat käyttäneet älyään ja keksineet älykkään jutun

Tiia esittelee ilmiön, joka tuo hetken helpotusta jokaiselle elektroniikkanarkkarille. Lisäksi Tiia tarjoilee keksinnön, jonka turhuudesta lähes kaikki ovat samaa mieltä.

22 Syys 20166min

#5: Uusia harrastuksia kaiken kokeneelle

#5: Uusia harrastuksia kaiken kokeneelle

Tiia esittelee uuden ilmiön, joka taitaa olla erittäin hyvin naamioitu huijaus. Lasse puolestaan on löytänyt paljon ivaa ja ihan vähän kunnioitusta herättävän harrastuksen

19 Syys 20169min

#4: Suomi on vihdoin ruotsia parempi

#4: Suomi on vihdoin ruotsia parempi

Lasse paljastaa suomalaisten egoa hivelevän uutisen. Tiia onnistuu paljastamaan, että Lasse on kovan linjan valittajaänkyrä.

14 Syys 20165min

#3: Kyllä runkkaamista pitää hävetä

#3: Kyllä runkkaamista pitää hävetä

Ei kannata seurustella, se ei ole hyväksi sinulle. Pysy sinkkuna ja tilaa itsellesi Emojibator.

12 Syys 20167min

#2: Raejuusto on maailman pahin asia. Niin ja ebola.

#2: Raejuusto on maailman pahin asia. Niin ja ebola.

Kuulitsä! Nelipäiväinen työviikko pelastaa meidät ympäristökatastrofilta. Tosin kunnian tulee ottamaan se tyyppi, joka kerran osti nyhtökauraa possun sijaan.

7 Syys 20167min

#1: Nuoret eivät osaa enää mitään - edes panna

#1: Nuoret eivät osaa enää mitään - edes panna

Kuulitsä, että nykyajan nuoret eivät enää harrasta seksiä? "Asiaa" myös kaupungeista, jotka elävät myös öisin (ilman pirinistejä).

5 Syys 20166min

Suosittua kategoriassa Yhteiskunta

olipa-kerran-otsikko
seitseman
siita-on-vaikea-puhua
hupiklubi
i-dont-like-mondays
uutiscast
ihme-ja-kumma
sita
antin-palautepalvelu
poks
kaksi-aitia
mamma-mia
yopuolen-tarinoita-2
gogin-ja-janin-maailmanhistoria
kolme-kaannekohtaa
rss-palmujen-varjoissa
kummitusjuttuja
rss-haudattu
aikalisa
mystista