Hvordan er det å være skeiv i Norge i dag?
H magasin3 Jun

Hvordan er det å være skeiv i Norge i dag?

Vi er dere er en dypt personlig bok om å være homofil i Norge i dag. Boka er et kampskrift, en protest og en advarsel. Vi lever i en tid der demokratiet utfordres, også i Europa. Autoritære og verdikonservative tendenser gjør seg gjeldende. Ivaretakelsen av homofiles rettigheter, kamper vi har trodd har vært ferdig kjempet, er igjen viktige, for å bevare et trygt samfunn, ikke bare for homofile, men for alle. Her leser Pia Edvardsen et utdrag.

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(4)

Populært innen Helse

fastlegen
lydartikler-fra-aftenposten
rss-gukild-johaug
hvordan-har-du-det-mann
psykodrama
leger-om-livet
relasjonspodden-med-dora-thorhallsdottir-kjersti-idem
rss-garne-damer
rss-skravla-gar
foreldreradet
bak-fasaden-en-reise-i-livet-med-sykepleier-ine
morten-ramm-lar-kakla-ga-til-du-sovner
g-punktet
rss-kunsten-a-leve
rss-kull
klimaks
kjed-deg-i-sovn-verdens-kjedeligste-podcast
rss-lopedrommen
helsetipspodden
hjernesterk