
Näetkö itsesi kuten muut näkevät sinut?
Kaikki on hyvin. Heti kun selviän tästä krapulasta. Onneksi muuten niin tylsään krapulapäivään tuo tekemistä itsensä häpeäminen ja katumus.
13 Sep 20196min

Kuka pelkää pientä ruotsalaista tyttöä?
Ensimmäinen harmaa hius, vaan minä tiedän kuinka ottaa vastaan moiset takaiskut, joten kaikki on hyvin. Kunhan minusta vaan ei tule Lehtisen kaltaista Lassea.
30 Aug 20195min

Suorana kirjaston vessasta
Olen kirjaston vessassa valittamassa, koska en tiedä, että milloin ihminen on tosissaan ja milloin ei. Lisäksi tavoitteeni saada nimeni historiankirjoihin tuntuu aika hankalalta. Eli normaali iltapäiv...
23 Aug 20195min

Maailmanloppu tuli. Melkein.
Onneksi ihmiset rupesivat valittamaan yleisötapahtumien aiheuttamasta metelistä. Melkein jouduin jo kohtaamaan todellisuuden. Vaan ei, kaikki on hyvin.
16 Aug 20194min

Vitun Lieminen
Ajattelin, että kaikki on hyvin ja kolmas maailmansota vielä kulman takana, koska jaksan pillastua työpaikalle unohtuneesta puhelimesta ja Liemisen "musiikista". Mutta ollaanpa rehellisiä, kyllä tuo j...
9 Aug 20194min

Pitäisi opetella sanomaan ei
Ääneen höpisemistä suoraan terapeuttini vastaanoton odotushuoneesta. Koska olen aina kaikkialla aivan liian aikaisin.
2 Aug 20196min

Maria Nordin & Taikatemput
Amerikkalaistyyliset huijarit vievät hölmöjen rahat. Joten ainakin katumiseen kykenemättömien mielestä kaikki on hyvin.
19 Jul 20195min



















