Får vi tettet velferdsstatens siste hull?

Får vi tettet velferdsstatens siste hull?

Å unne seg en tannlegetime, den ultimate luksusen, hæ? Det å beholde en god tannhelse, er sykt dyrt og alt for mange har ikke råd til å gå til tannlegen. Særlig Unge og Studenter lar være å oppsøke tannlege, fordi det rett og slett er for dyrt. Men vi i Fagforbundet Ung er ikke her for å bare jamre over tannverk, vi er her for å gjøre en endring. Vi har fått til mye allerede gjennom vår tannhelsekampanjer, og vi trenger flere med oss for å komme i mål.

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(15)

Populært innen Politikk og nyheter

giver-og-gjengen-vg
aftenpodden
aftenpodden-usa
fotballpodden-2
forklart
stopp-verden
popradet
det-store-bildet
dine-penger-pengeradet
lydartikler-fra-aftenposten
nokon-ma-ga
rss-gukild-johaug
hanna-de-heldige
rss-espen-lee-usensurert
rss-ness
rss-utenrikskomiteen-med-bogen-og-grasvik
frokostshowet-pa-p5
aftenbla-bla
rss-penger-polser-og-politikk
e24-podden