01/JUL: Noboa se da otro round con la Asamblea | ¿Ya no se irá la luz?
Café la Posta1 Jul 2024

01/JUL: Noboa se da otro round con la Asamblea | ¿Ya no se irá la luz?

Esteban Ron, constitucionalista, y Miguel Robalino, analista energético, para hablar de los últimos movimientos de Noboa y la situación energética del país.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(500)

Populært innen Politikk og nyheter

giver-og-gjengen-vg
aftenpodden
aftenpodden-usa
fotballpodden-2
forklart
stopp-verden
popradet
nokon-ma-ga
lydartikler-fra-aftenposten
rss-espen-lee-usensurert
det-store-bildet
rss-gukild-johaug
dine-penger-pengeradet
rss-ness
aftenbla-bla
hanna-de-heldige
rss-utenrikskomiteen-med-bogen-og-grasvik
frokostshowet-pa-p5
e24-podden
rss-penger-polser-og-politikk