Refleksjoner etter First Lego League

Refleksjoner etter First Lego League

Elevene Benjamin og Lilly, lærerne deres Christine og Helga og utviklingsrådgiver Joakim snakker om arbeidet med årets First Lego League og finalen 12. november i Drammen.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(4)

Populært innen Fakta

fastlegen
dine-penger-pengeradet
relasjonspodden-med-dora-thorhallsdottir-kjersti-idem
foreldreradet
treningspodden
jakt-og-fiskepodden
rss-kunsten-a-leve
rss-kull
takk-og-lov-med-anine-kierulf
mikkels-paskenotter
sinnsyn
tomprat-med-gunnar-tjomlid
rss-strid-de-norske-borgerkrigene
hverdagspsyken
gravid-uke-for-uke
hagespiren-podcast
level-up-med-anniken-binz
rss-bisarr-historie
fryktlos
rss-sarbar-med-lotte-erik