Män del 1 - Har feminismen gått för långt?

Män del 1 - Har feminismen gått för långt?

Ja nu börjar vi haverera om att män också kan vara politiska subjekt... hur ska detta gå? I första delen som jag, i provokativt klickhorssyfe, döpt till "Har feminismen gått för långt" pratar vi om att män har problem just i egenskap av att vara män, det behövs någonting mer än bara den sortens feminism vi känner till idag för att ta sig an dessa problem. Det här avsnittet är tänkt att fungera som en introduktion till kommande avsnitt på temat.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(204)

Populært innen Politikk og nyheter

giver-og-gjengen-vg
aftenpodden
aftenpodden-usa
fotballpodden-2
forklart
stopp-verden
popradet
nokon-ma-ga
lydartikler-fra-aftenposten
rss-espen-lee-usensurert
det-store-bildet
rss-gukild-johaug
dine-penger-pengeradet
rss-ness
aftenbla-bla
hanna-de-heldige
rss-utenrikskomiteen-med-bogen-og-grasvik
frokostshowet-pa-p5
e24-podden
rss-penger-polser-og-politikk