Men tänk om förtroendet är en ... bomb?...

Men tänk om förtroendet är en ... bomb?...

Ännu ett avsnitt med lite smått och gott om Corona. Troligtvis helt inaktuellt nu en vecka efter inspelning.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(204)

Populært innen Politikk og nyheter

giver-og-gjengen-vg
aftenpodden
aftenpodden-usa
fotballpodden-2
forklart
stopp-verden
popradet
nokon-ma-ga
lydartikler-fra-aftenposten
rss-espen-lee-usensurert
det-store-bildet
rss-gukild-johaug
dine-penger-pengeradet
rss-ness
aftenbla-bla
hanna-de-heldige
rss-utenrikskomiteen-med-bogen-og-grasvik
frokostshowet-pa-p5
e24-podden
rss-penger-polser-og-politikk