#160:"Man jobbar fan inte hela vägen in!"

#160:"Man jobbar fan inte hela vägen in!"

Vi diskuterar ytterligare en TRÖTTSAM match från IFK nere i Varberg.

Kollektivets brister! Individernas briljans! Levi! Jansson! Eriksson! Cupsegern! Bajenmatchen!

Sen som vanligt en rejäl HYLL till IFK Dam som fortsätter briljera, kort om tid idag men det kommer mer om damerna framöver!

Det förtjänar dem!

VIVA GUGN!

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(292)

Populärt inom Sport

tutto-balutto
bank-niva
viaplay-f1-podcast
alla-andra-kan-ga-hem
inside-blagult
fotbollskanalen-on-tour-em-2020
killradet
fotbollsmorgon
under-isen
rss-viva-fotboll
rss-offside-2
hockeypuls
rss-rule-britannia
rss-90minsvenskan
klubben
studio-allsvenskan
expressen-fotboll
rss-hockeypuls
oskyddat-samtal
nhl-podden-med-bjurman-och-ekeliw