#164: "Vi ska inte ge bort ett jävla skit till Linköping!"

#164: "Vi ska inte ge bort ett jävla skit till Linköping!"

GUGN är tillbaka och snackar ner såväl herrarnas samt damernas respektive matcher från helgen som var.

Dessutom: Tre poäng! Agardius! Det kollektiva haveriet! Trettioåringen Totte! 3 Stjärnor! Damernas käftsmäll! Saknaden av forcering! Den nalkande slutstriden!

Vi tar också ett grepp om den smutsiga byk som rullats upp under namnet #Sylviagate och sätter tydligt ner foten kring såväl Sylvias framtid som IFK:s bristande hantering av situationen! Som Ponta säger: Det ska inte ges bort ett jävla skit till Linköping!

VIVA GUGN!




Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(292)

Populärt inom Sport

tutto-balutto
bank-niva
viaplay-f1-podcast
alla-andra-kan-ga-hem
inside-blagult
fotbollskanalen-on-tour-em-2020
killradet
fotbollsmorgon
under-isen
rss-viva-fotboll
rss-offside-2
hockeypuls
rss-rule-britannia
rss-90minsvenskan
klubben
studio-allsvenskan
expressen-fotboll
rss-hockeypuls
oskyddat-samtal
nhl-podden-med-bjurman-och-ekeliw