#195: "Enda laget i Östergötland"

#195: "Enda laget i Östergötland"

Vi summerar en händelserik helg för IFK Norrköping med derby i Linköping och bortavinst i Varberg!

Nyman är glödhet! Khazeni! De individuella prestationerna! Saknaden av Sigge! En stund med Marco Lund! Vändningen!

Vi tar även ett ordentligt grepp om Söndagens derby: Hänget på Stora torg, matchen och Linköpings fega "huliganer".

Vi drog upp till Parken på Måndagen för att ta oss en pratstund med huvudtränare Tor-Arne Fredheim för att även få hans bild av en intensiv derbydag!


VIVA GUGN!

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(292)

Populärt inom Sport

tutto-balutto
bank-niva
alla-andra-kan-ga-hem
viaplay-f1-podcast
inside-blagult
fotbollskanalen-on-tour-em-2020
under-isen
killradet
fotbollsmorgon
rss-viva-fotboll
rss-offside-2
rss-rule-britannia
hockeypuls
rss-90minsvenskan
studio-allsvenskan
nhl-podden-med-bjurman-och-ekeliw
expressen-fotboll
oskyddat-samtal
klubben
expressen-fotboll-2