Reprise: Hvorfor orker vi ikke trene?
Sprekpodden14 Aug 2018

Reprise: Hvorfor orker vi ikke trene?

Dørstokkmila er innimellom uendelig lang. Hvorfor er det sånn? Professor Sigmund Loland har muligens noen av svarene.

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(72)

Populärt inom Sport

tutto-balutto
bank-niva
alla-andra-kan-ga-hem
viaplay-f1-podcast
inside-blagult
under-isen
fotbollskanalen-on-tour-em-2020
killradet
fotbollsmorgon
rss-viva-fotboll
rss-offside-2
rss-rule-britannia
hockeypuls
rss-90minsvenskan
nhl-podden-med-bjurman-och-ekeliw
klubben
studio-allsvenskan
expressen-fotboll
oskyddat-samtal
rss-hockeypuls