
Avsnitt #18. "Det repar sig"
I veckans första avsnitt pratar vi om inställda evenemang, hysterin runt Coronaviruset och om den omtalade intervjun mellan Malou och Greekazo.
17 Mars 202037min

Avsnitt #17. "Jag skulle kunna hoppa av"
I veckans avsnitt pratar vi om Corona-viruset, problemet med sociala medier och annat smått och gott
6 Mars 202052min



















