
Radio Gråzon #6 - Silltårta! Eller påskmat, Finspång och "Patrik"
Hej! Jag sitter hemma och gör denna beskrivning istället för min vanliga plats på Cnema. Skumt. Anyways - Patrik kunde inte vara med oss detta avsnitt. Eller kunde han....? Vem vet? Inte jag iallafall...
10 Apr 20151h 1min

Radio Gråzon #5 - Pojkbandsperiod! Eller musikfaser, bönder och Claes Martin
Idag sitter äntligen Emil bakom spakarna. Det skulle egentligen hänt redan första avsnittet, men vi litade inte på att han skulle palla trycket, så han fick hålla sig. I fyra veckor. Under dessa fyra ...
2 Apr 20151h 2min



















