#164: "Vi ska inte ge bort ett jävla skit till Linköping!"

#164: "Vi ska inte ge bort ett jävla skit till Linköping!"

GUGN är tillbaka och snackar ner såväl herrarnas samt damernas respektive matcher från helgen som var.

Dessutom: Tre poäng! Agardius! Det kollektiva haveriet! Trettioåringen Totte! 3 Stjärnor! Damernas käftsmäll! Saknaden av forcering! Den nalkande slutstriden!

Vi tar också ett grepp om den smutsiga byk som rullats upp under namnet #Sylviagate och sätter tydligt ner foten kring såväl Sylvias framtid som IFK:s bristande hantering av situationen! Som Ponta säger: Det ska inte ges bort ett jävla skit till Linköping!

VIVA GUGN!




Tämä jakso on lisätty Podme-palveluun avoimen RSS-syötteen kautta eikä se ole Podmen omaa tuotantoa. Siksi jakso saattaa sisältää mainontaa.

Jaksot(292)

Suosittua kategoriassa Urheilu

urheilun-varjoissa
kimanttia
junnut-pelissa
kaiken-takana
rss-piippuhylly
hockey-night-podcast
juoksumania
rss-polkuporinat
rss-235-podcast
rss-seikkailun-jokamiesluokka
rss-rakkaudesta-lajiin
havuja-kengissa
suomen-f1-podcast
rss-kuralappa-asiaa-gravel-ja-maastopyorailysta
rss-r5-athletics-and-health
eturivi
rss-latkapodi