Varför är livet så orättvist?

Varför är livet så orättvist?

Varför är livet inte rättvist? Och vad ska man göra när det känns så? Orättvisor är tragiska, men att ge upp är den största tragedin av alla, tycker Gurgin.

Denne episoden er hentet fra en åpen RSS-feed og er ikke publisert av Podme. Den kan derfor inneholde annonser.

Episoder(10)

Populært innen Fakta

fastlegen
dine-penger-pengeradet
relasjonspodden-med-dora-thorhallsdottir-kjersti-idem
foreldreradet
treningspodden
jakt-og-fiskepodden
rss-kunsten-a-leve
rss-kull
takk-og-lov-med-anine-kierulf
mikkels-paskenotter
rss-strid-de-norske-borgerkrigene
sinnsyn
tomprat-med-gunnar-tjomlid
hverdagspsyken
gravid-uke-for-uke
rss-bisarr-historie
hagespiren-podcast
rss-mind-body-podden
level-up-med-anniken-binz
fryktlos