
#71 "Me komme alltid te å vera her"
Viking vinner solid 3-0 hjemme mot Ham/Kam. Elia og Frda snakker om kampen og de to ungguttene som gjør det virkelig bra for tiden. Det blir også snakk om Corteo før kampen, ny sang på felt O.
26 Mai 202439min

#70 Intervju med Rune Arnesen
Vi feirer 70 episoder med Rune Arnesen(Capo på Felt O) som gjest i podden. Han skryter mye av Løkberg, snakker om det som skjedde rundt Brannkampen, forklarer hvorfor 16mai ikke er hans favorittkamp, ...
14 Mai 20241h

#69 Alle som spele mot Viking e heldige
Viking vinner på overtid 2-1 mot Tromsø 6.serierunde. Elia og Frida snakker om kampen, målene, stemningen på stadion og diskuterer litt om Zlatko sin uttalelse i pausen og Tromsø sin oppførsel på benk...
7 Mai 202440min

#68 Opp og nertur på Skagerak
Koss e det å kjøra hjem på natta med 3-3 i sekken? Ka betyr det å blø for drakta? Me oppsummere borteturen mot Odd, og Pappa prøve seg på någen voksenråd
30 Apr 202441min

#67 Viking skuffe, Felt O levere
1-1 mot Fredrikstad itte ein kjedelige kamp, men likevel e det møje å snakka om. Elia har spurt Batty ka de egentlig hadde trent på, Felt O var rå, Løk blei hedra og me har fått våre egne stickers!
22 Apr 202437min

#66 Intervju med Peter Christiansen
Vår nye danske venn, Peter Christiansen, om å være ny i Viking, mottakelsen fra Joe Bell, et typisk PC mål, forskjellen på dansk 1. div og norsk eliteserie og ein blåe dag.
17 Apr 202430min

#65 Zlatko sykle og Viking spele uavgjort
God bedring Løk, god bedring Ulrik, og ein skikkelige tirade fra Frida om kor mye bedre plasser Viking gjer Brann fansen enn omvendt.
15 Apr 202446min

#64 Deilig... men litt kjedelig
Me får frysningår av bluss og eliteseriehymnen, e glad for ledelse te pause og tre poeng te slutt, men syns og 1-0 e litt kjedeligt.
5 Apr 202441min




















