Vad ska man göra om man saknar någon jättemycket?
Hej, hej Gurgin!22 Maj 2020

Vad ska man göra om man saknar någon jättemycket?

Vad kan man göra när man saknar någon jättemycket? Är längtan och saknad samma sak? Och går det att minnas - utan att sakna?

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(10)

Populärt inom Utbildning

historiepodden-se
rss-bara-en-till-om-missbruk-medberoende-2
det-skaver
harrisons-dramatiska-historia
nu-blir-det-historia
rss-viktmedicinpodden
sektledare
not-fanny-anymore
roda-vita-rosen
johannes-hansen-podcast
allt-du-velat-veta
i-vantan-pa-katastrofen
sa-in-i-sjalen
rss-ar-det-rimligt
rss-foraldramotet-bring-lagercrantz
rikatillsammans-om-privatekonomi-rikedom-i-livet
rss-basta-livet
rss-sjalsligt-avkladd
rss-traningsklubben
rss-relationsrevolutionen