Varför är livet så orättvist?
Hej, hej Gurgin!5 Juni 2020

Varför är livet så orättvist?

Varför är livet inte rättvist? Och vad ska man göra när det känns så? Orättvisor är tragiska, men att ge upp är den största tragedin av alla, tycker Gurgin.

Det här avsnittet är hämtat från ett öppet RSS-flöde och publiceras inte av Podme. Det kan innehålla reklam.

Avsnitt(10)

Populärt inom Utbildning

historiepodden-se
rss-bara-en-till-om-missbruk-medberoende-2
det-skaver
harrisons-dramatiska-historia
nu-blir-det-historia
rss-viktmedicinpodden
sektledare
not-fanny-anymore
roda-vita-rosen
johannes-hansen-podcast
allt-du-velat-veta
i-vantan-pa-katastrofen
sa-in-i-sjalen
rss-ar-det-rimligt
rss-foraldramotet-bring-lagercrantz
rikatillsammans-om-privatekonomi-rikedom-i-livet
rss-basta-livet
rss-sjalsligt-avkladd
rss-traningsklubben
rss-relationsrevolutionen